Author Topic: Gun Vids  (Read 30615 times)

FlatkinG

  • Administrator

  • Offline
  • *****
  • =]UG[= Admin

  • 1609
  • Personal Text
    Colonel
Re: Gun Vids
« Reply #105 on: October 30, 2014, 03:05:04 AM »
they seem to use the same strat each time, surround them with armored urals with machine guns, ask them to come out.. wait, then they shoot rpg's and grenades into the building until nothing moves, then drive into it with a vehicle and then walk in and check.
lol rough as guts but solid and seems to work...
Perfectionist.

Soulrogue

  • Global Moderator

  • Offline
  • *****
  • =]UG[= Mod

  • 670
  • Personal Text
    Lieutenant
Re: Gun Vids
« Reply #106 on: October 30, 2014, 03:22:21 PM »
Don't fix something that's not broken ;)

But yeah, it could use some finesse lol


Take calculated risks. That is quite different from being rash.
Gen. George S Patton

panda_virus

  • Full Clan Member

  • Offline
  • ****

  • 364
  • Personal Text
    Lance Corporal
Re: Gun Vids
« Reply #107 on: October 30, 2014, 06:23:07 PM »
Man they got fucked up... haha That fker spraying that PKP is fking sick.. I love them tactical aks with the holos. Best loadout ever.

FlatkinG

  • Administrator

  • Offline
  • *****
  • =]UG[= Admin

  • 1609
  • Personal Text
    Colonel
Re: Gun Vids
« Reply #108 on: October 30, 2014, 06:47:39 PM »
yeah thats why i liked the black clean look of the insurgency guns, not the dirty desert ones :p
Perfectionist.

FlatkinG

  • Administrator

  • Offline
  • *****
  • =]UG[= Admin

  • 1609
  • Personal Text
    Colonel
Re: Gun Vids
« Reply #109 on: November 18, 2014, 06:20:55 AM »
Perfectionist.

panda_virus

  • Full Clan Member

  • Offline
  • ****

  • 364
  • Personal Text
    Lance Corporal
Re: Gun Vids
« Reply #110 on: January 09, 2015, 05:12:46 PM »
Which one am I Flat. In terms of looks and gear.. haha you should know this one!

http://wonderfulengineering.com/most-dangerous-special-forces-of-the-world-see-how-your-countrys-army-looks-today/

panda_virus

  • Full Clan Member

  • Offline
  • ****

  • 364
  • Personal Text
    Lance Corporal
Re: Gun Vids
« Reply #111 on: June 19, 2015, 07:07:25 AM »
This gun looks similar to an acr but I guess performs really well?

https://www.youtube.com/watch?v=nZjlxxPUQp4

I really like it. Wished it fired 7.62 and had a shorter barrel haha..

panda_virus

  • Full Clan Member

  • Offline
  • ****

  • 364
  • Personal Text
    Lance Corporal
Re: Gun Vids
« Reply #112 on: October 10, 2015, 11:29:38 PM »
This guy's gun is sick. This dude is sick too haha.

https://www.youtube.com/watch?v=QWv7NndBf68

panda_virus

  • Full Clan Member

  • Offline
  • ****

  • 364
  • Personal Text
    Lance Corporal
Re: Gun Vids
« Reply #113 on: November 27, 2015, 06:30:09 PM »
Holy shit.. I've never seen cqb like that. Other than that US spec ops dude clearing out a room with an afghan soldier but fk that's so close though. Literally like 5 meters away..

https://www.youtube.com/watch?v=-Aas6IreJOQ

CanHasCoW

  • Full Clan Member

  • Offline
  • ****

  • 567
  • Personal Text
    Corporal
Re: Gun Vids
« Reply #114 on: November 28, 2015, 07:36:23 PM »
5 metres?

More like fucking 2 dude.
Jesus christ.

FlatkinG

  • Administrator

  • Offline
  • *****
  • =]UG[= Admin

  • 1609
  • Personal Text
    Colonel
Re: Gun Vids
« Reply #115 on: December 01, 2015, 03:18:38 AM »
just like paintball :s
Perfectionist.

CanHasCoW

  • Full Clan Member

  • Offline
  • ****

  • 567
  • Personal Text
    Corporal
Re: Gun Vids
« Reply #116 on: December 02, 2015, 04:53:18 AM »
Ever since I saw that I've been trying to find a video of a AUS group getting ambushed but just fucking up a fortified taliban posi.

All I remember about it was they were walking through a field and they get lit up from like 5 metres too their right.

panda_virus

  • Full Clan Member

  • Offline
  • ****

  • 364
  • Personal Text
    Lance Corporal
Re: Gun Vids
« Reply #117 on: December 12, 2015, 06:42:04 PM »
You guys know how I like to shoot at you and pretend there's enemy? Well here's a video of me trolling these yanks haha. Squad is a fking mad game btw.

https://www.youtube.com/watch?v=-DXtZxqPudU

FlatkinG

  • Administrator

  • Offline
  • *****
  • =]UG[= Admin

  • 1609
  • Personal Text
    Colonel
Re: Gun Vids
« Reply #118 on: December 17, 2015, 02:03:28 AM »
Perfectionist.

FlatkinG

  • Administrator

  • Offline
  • *****
  • =]UG[= Admin

  • 1609
  • Personal Text
    Colonel
Re: Gun Vids
« Reply #119 on: December 17, 2015, 02:49:15 AM »
shit u can see heaps of footage just from this one battle hooning around

https://www.youtube.com/watch?v=OEriH__M6AI

https://www.youtube.com/watch?v=LVbfTAq0M8U
Perfectionist.